fbpx

Asistent/ka maloobchodního prodeje

Požadujeme:

  • spolehlivý zaměstnanec s ÚSO
  • MS Office, PowerPoint
  • pečlivost, samostatnost, organizační schopnosti
  • požadujeme trestní bezúhonnost

Náplň práce:

  • administrace systému GS5 – zalistování nových artiklů, odběratelů, nastavování cen, udržování ceníků a kalkulací
  • zpracování sestav a dat ze systému GS5 a reporting
  • hlášení tržeb do iPortálu
  • příprava položek a dohod do akcí TERNO, zpracování cenových kalkulací, administrace akcí v SAP, vyhodnocování akcí
  • příprava akčních položek a kalkulace týdenních prodejen GS5, vyhodnocení akcí
  • plánování množství a cen v SAP
  • archivace check listů
  • příprava podkladů pro audit
  • administrativa pro řízení prodejen
  • vyřizování reklamací MO prodejen
  • administrace provizí – zakládání objednávky, faktury, kontrola apod.

Nabízíme:

  • pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • stabilní zázemí spolehlivého zaměstnavatele
  • zvýhodněný nákup firemních produktů, závodní stravování, motivační odměny, příspěvek na životní pojištění, odměny za pracovní a životní jubilea a další zaměstnanecké výhody dle vnitřních předpisů

Pracovní doba: jednosměnný provoz

nástup IHNED nebo dohodou

Místo výkonu práce: PÍSEK

Pro zařazení do výběrového řízení zasílejte svoje životopisy na email: ladislava.kovarova@muuupisek.cz, tel. 382 203 275

    Máte zájem o tuto pozici? Vyplňte nám formulář a my se vám ozveme.