Asistent/ka maloobchodního prodeje
Požadujeme:
- spolehlivý zaměstnanec s ÚSO
- MS Office, PowerPoint
- pečlivost, samostatnost, organizační schopnosti
- požadujeme trestní bezúhonnost
Náplň práce:
- administrace systému GS5 – zalistování nových artiklů, odběratelů, nastavování cen, udržování ceníků a kalkulací
- zpracování sestav a dat ze systému GS5 a reporting
- hlášení tržeb do iPortálu
- příprava položek a dohod do akcí TERNO, zpracování cenových kalkulací, administrace akcí v SAP, vyhodnocování akcí
- příprava akčních položek a kalkulace týdenních prodejen GS5, vyhodnocení akcí
- plánování množství a cen v SAP
- archivace check listů
- příprava podkladů pro audit
- administrativa pro řízení prodejen
- vyřizování reklamací MO prodejen
- administrace provizí – zakládání objednávky, faktury, kontrola apod.
Nabízíme:
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- stabilní zázemí spolehlivého zaměstnavatele
- zvýhodněný nákup firemních produktů, závodní stravování, motivační odměny, příspěvek na životní pojištění, odměny za pracovní a životní jubilea a další zaměstnanecké výhody dle vnitřních předpisů
Pracovní doba: jednosměnný provoz
nástup IHNED nebo dohodou
Místo výkonu práce: PÍSEK
Pro zařazení do výběrového řízení zasílejte svoje životopisy na email: ladislava.kovarova@muuupisek.cz, tel. 382 203 275